Limpezire

Doamne!

Tu imi aduci în suflet alinare.

Când vad cum nedreptatea ma-înfasoara.
Iar, rani adânci încep din nou sa doara.
Si ma cuprinde duh de întristare.

In inima-mi trezesti gânduri curate.

Când negrii nori mi-întuneca privirea.
Si pusa la-încercare mi-e iubirea.
Prin bine rasplatit cu rautate.

Când sunt cazut îmi dai din nou putere.

Sa ma ridic spre culmile înalte.
Tu-mi pui în fata idealuri sfinte.
Si ajutor prin Duh de îndurare.

Mi-asezi nainte masa-îndestulata.

Si-mi dai sa beau din ape cristaline.
Prin grele încercari ma treci cu bine.
Mi-e viata-n Tine binecuvântata. 

De-aceea, Te implor, ramâi cu mine.
Ca sa-mi pastrezi în suflet limpezirea.
Sa-mi dai din har, speranta si iubirea.
Si-o viata pentru ce-i frumos si bine.

24.12.2012   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu