Tu esti mireasa vietii mele


01.09.2011

Tu esti mireasa vietii mele, cu gingasie-împodobita.
Cu farmec din sclipiri de stele si gratie deosebita.
Imi esti mireasa-în orice clipa, si dupa zi de cununie.
Te-acopera cu frumusete vesmântul de credinciosie.

Tu esti mireasa casei mele, ai transformat-o într-un camin.
I-ai pus ferestre spre lumina, de-acum nu ma mai simt strain.
Cand intru-în ea, ma simt acasa, primit cu zâmbet in priviri.
Cu bucuria ce-mi rasfata suflet marcat de neîmpliniri.

Tu mi-esti mireasa sarbatorii, din clipele de închinare.
Cu-atâta drag m-alatur tie, in rugaciune si-n cântare.
Imi este  mai usoara crucea, de tine însotit pe cale.
Ma sprijinesti cu-a ta iubire, îmi esti o binecuvântare.

Tu esti mireasa bucuriei din inima mea vindecata.
Iubirea ta m-a scos din noapte, sa-mi dea o viata refacuta.
Mi-a pus pe buze o cântare, cu-o armonie minunata.
Iar chipul tau stârneste-n suflet fiori de dragoste curata.

Vei fi mireasa mea frumoasa si-n anii care vor veni.
Cu parul nins la batrânete, la fel de mult te voi iubi.
Mireasa mea cu voal in suflet si haina alba-n caracter.
Te însotesc urcând agale in drumul nostru catre cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu