Te vreau la dreapta mea

17.04.2012- In avion

Doamne!

In fiecare clipa Te vreau la dreapta mea.
Mi-e teama sa merg singur, pe-a vietii cale grea.
Pericole multime adesea ma pandesc.
Unde-as gasi scapare atunci cand le-intalnesc?

De nu esti Tu cu mine as fi precum un pai.
Luat de vantul rece ce bate peste plai.
Sau precum caprioara ce fuge ingrozita.
Sa scape cand din urma de lupi este-incoltita.

Numai la Tine, Doamne, pot sa gasesc scapare.
De bate cu furie furtuna-ingrozitoare.
Când Cel Atotputernic furtunii porunceste.
Oricat de furioasa, pe loc se potoleste.

In mine nu-i putere, ci numai slabiciune.
Cum sa rezist in lupta cu hoardele nebune.
De demoni ce m-ataca sa-mi fure mantuirea.
Cu bucuria vietii, credinta si iubirea?

Te rog Doamne Isuse sa stai la dreapta mea!
Pe drumul vietii mele, prin lumea-aceasta rea.
Cand vine incercarea, Te rog da-mi biruinta!
Cu pacea Ta cereasca, rabdarea si credinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu