Respingere si jertfa













13.05.2012

"A venit la ai Sai, si ai Sai nu L-au primit" Ioan 1:11

N-am înteles tristetea Scripturii care spune.
Despre Isus, Cuvantul, care-a venit in lume. 
Sa-Si caute poporul, pe care l-a iubit.
Dar, ce dezamagire. . . "ai Sai nu L-au primit"!

El le-a facut doar bine prin fapte de iubire.
Cand le vorbea de Tatal. . . ah, ce rastalmacire!
L-au înteles aiurea si ura i-a convins.
Ca vrednic e de moarte si astfel L-au respins.

Citeam cu sentimentul vadit de nedreptate.
Despre Isus, Cuvântul tratat cu rautate.
Dar n-am vazut adâncul durerii ce sfâsie.
Si inima si duhul, si-a vietii bucurie.

Pana-am ajuns la cruce, pe Golgota-înaltata.
Cu crucea mea pe umar si cu durerea-mi toata.
Am contemplat misterul Celui ce-a fost respins.
Si-am înteles ce-înseamna durerea de proscris.

Am învatat la cruce, ce-în scoala niciodata.
A dragostei slujire, chiar si nemeritata.
De cel slujit, cu sânge si rani de sacrificiu.
Si-n loc de-o vorba buna, ti-întoarce doar supliciu.

Adesea, vin la cruce cuprins de-înmarmurire.
Sa-învat ce-ascunde taina iertarii din iubire.
A celui mai din urma, mai mare pacatos.
Ce-a fost salvat din moarte prin jertfa lui Hristos.

Cum stau plecat la cruce, sa-Ti înteleg durerea.
Doamne, sadeste-n mine iertarea si iubirea.
Ca rod al crucii Tale, în jertfa sa traiesc.
Chiar si respins cu ura, ca Tine sa iubesc. 

Un comentariu:

  1. ... eu, tu, noi toţi nu trebuie să urâm, pe cei ce mult rău ne făcu din răutatea ce o cultivă în inima lor (pentru cei care sunt mai buni decât ei) pentru că, eu, tu, noi toţi suntem datori, să iubim, să iubim, să iubim pentru că şi eu, tu, noi toţi am fost iubiţi de EL înainte de a ne naşte. Am fost răscumpăraţi de El înainte de a fii. Eu, tu, noi toţi trebuie doar să arătăm prin faptele noastre că-L iubim pe EL şi atunci tu, eu, vom fi împreună cu EL.
    PS: Pentru ei este alegerea lor ce vor face. Dar pentru noi, este alegerea noastră dacă vom fi cu EL.
    LA REVEDERE pe strada de mijloc din Ierusalimul Ceresc - dacă aici nu va mai fii posibil.
    O oaie din turma ta, PASTORE!

    RăspundețiȘtergere