Pastorul si mieluseaua

 06.02.2011 - Alegorie scrisa in timp ce traversam lantul muntos El Maestrazgo, colindat de turme de oi la pascut.

Am sa te iau la pieptul meu.
Precum pastorul mieluseaua.
Ce-a obosit si-a ratacit.
De turma, inspre staul, seara.

Am sa te-acopar de tie frig.
Cu haina mea cea calduroasa.
Te voi hrani cu ce-i mai bun.
Ca sa-mi cresti mare si frumoasa.

Iar cand sorocul s-o-mplini.
Sa te mariti cu-n miel din turma.
Cu zestre multa te-oi cinsti.
Ca pe mielutza mea cea scumpa.

Dar daca-ar fi sa ma iubesti.
Cum nu m-a mai iubit niciuna.
M-as preschimba de dragul tau.
Intr-un miel-printz pe totdeauna.

Precum luceafar sclipitor.
Din poezii eminesciene.
Ce-ar fi venit din lumea lui.
Jos, pe taramuri pamantene.

Indragostit de-o juna fata.
Impins de-un dor mistuitor.
Sa guste-o clipa de iubire.
Chiar de-ar sfarsi ca muritor

La fel si eu, mielutza mea.
Ca sa te pot avea mireasa.
De lumea mea m-as departa.
Eu mielul printz, tu-a mea printesa.

La nunta noastra-am invita.
Intreaga turma „oi –ereasca” :-)
Cu cainii paznici si ciobani.
Si cu bani multi sa ne cinsteasca :-)

S-ar ospata si ar dansa.
Ca pe la mese boieresti.
Apoi, rapsozii ar canta.
C-a fost o nunta ca-n povesti :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu