Metamorfoza

25.05.2012

Astazi, în zori de zi, când m-am trezit.
Cu ochi greoi, buimac si obosit.
Lipsit de chef, caci nu-mi pria trezirea.
Am auzit la geam privighetoarea.
Cânta frumos, cu glasu-i minunat.
Si-n ciripitul ei am descifrat.
Intr-un limbaj mai sus de ratiune.
O fi pe-a inimii frecventa? Nu pot spune!
Decât, ce dintr-odata-am inteles.
Mesajul care-n minte prindea sens:

 "De ce esti amarât acum cä te-ai trezit?
Ce vrei sa spui? Ca Domnul a murit!?
Nu! El e viu, tocmai ti-a daruit.
O noua zi cu zori ce-au rasarit!
Si-n plus ti-a dat o mare bucurie.
 Gandeste-o clipa la frumoasa ta sotie!
Un dar mai scump, mai drag, mai minunat.
In lumea asta, cine ti-ar fi dat?
Si sanatate, munca si speranta.
Prin harul Sau, chiar dis-de-dimineata?
Si-atâtea alte daruri. . .  Ce? Nu crezi?
Doar sa deschizi mai bine ochi si le vezi!
Sus capul! Ziua-aceasta ti-a sosit.
Ca timp de har, de munca si iubit.
Sa te dedici trairii prin credinta.
Cu rugaciune si cu pocainta.
Iar munca sa-împlinesti cu harnicie.
Prin cinste, ca o sfânta datorie.
Familia, un loc de bucurie.
Si fericirea, scumpa ta sotie!".

 Acesta e mesajul ce-am primit.
In al privighetoarei ciripit.
Din zori de zi scaldata in lumina.
Cu optimism si-o viata mai senina.

Vi-l dau si voua, de vreti sa-l cititi.
Ca-incurajare, daca va treziti.
Vreodata, fara chef, cu-amaraciune.
Nemultumiti, ca nu va merge bine.
Nimic, ci toate-n viata par pe dos.
Si nu vorbiti decât morocanos.
Opriti-va putin si meditati!
Nu va lasati de negativ purtati!
Atâtea lucruri bune si frumoase.
Sunt, si ramân vederii noastre-ascunse.
In fiecare zi de stres si-îngrijorare.
In timp ce viata trece pentru fiecare.
Si niciodata nu se-întoarce înapoi.
Consuma totul, pleaca si ne lasa goi.
Dar, dincolo de-atâtia spini si maracini.
Exista farmec, taina si minuni.
Ce pot sa-aduca vietii frumusete.
Cu primavara, flori si tinerete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu